Кино / 06.11.2017
Баянсөз мәтіндерді құрылымдық талдауға кіріспе
Авторы: Ролан Барт (1915-1980). Түпнұсқа атауы: "Introduction à l'analyse structurale des récits" Жарияланған басылым: "Communications" ғылыми журналы 1966, Том 8, № 1, 1-27 беттер. Аударған: Ұлан Еркінбай. Бұл аударма – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлігінің гранты бойынша іске асып жатқан “Кино теориясы: Өнер болу кезеңінен пост-кинематографиялық перспективаларға дейінгі тарихы” атты ғылыми зерттеу жобасының өнімі.
Кино / 13.03.2017
Кино теориясындағы формализм және реализм мәселелері
«Өнер дегеніміз не?» деген сұраққа берілетін алғашқы жауап, өнердің бір шындықтың шағылысы, көшірмесі, имитациясы немесе пародиясы екендігін айтар еді.
Кино / 06.02.2017
Қоғамдық травмаларымыз және "Анаға апарар жол"
"Ұзақ уақытқа созылған үнсіздіктерде алдымен сөз байлығы азаяды. Айтылуы тиіс болған оқиғаға байланысты сәйкес келетін сөздерді таңдау қабілеті зақым көреді. Осының салдарынан хикаяттар өте радикалдық бағытта өрбиді, я болмаса жарымжан бір нәрсе болып туады. Үнсіздік, күндердің бір күнінде дауысқа айналуға рұқсат алған кезінде неліктен осыншама жыл бойы үнсіз қалуға мәжбүр болғанын мәселе қып көтермейді..."
Кино / 06.11.2017
Баянсөз мәтіндерді құрылымдық талдауға кіріспе
Авторы: Ролан Барт (1915-1980). Түпнұсқа атауы: "Introduction à l'analyse structurale des récits" Жарияланған басылым: "Communications" ғылыми журналы 1966, Том 8, № 1, 1-27 беттер. Аударған: Ұлан Еркінбай. Бұл аударма – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлігінің гранты бойынша іске асып жатқан “Кино теориясы: Өнер болу кезеңінен пост-кинематографиялық перспективаларға дейінгі тарихы” атты ғылыми зерттеу жобасының өнімі.
Кино / 13.03.2017
Кино теориясындағы формализм және реализм мәселелері
«Өнер дегеніміз не?» деген сұраққа берілетін алғашқы жауап, өнердің бір шындықтың шағылысы, көшірмесі, имитациясы немесе пародиясы екендігін айтар еді.
Кино / 06.02.2017
Қоғамдық травмаларымыз және "Анаға апарар жол"
"Ұзақ уақытқа созылған үнсіздіктерде алдымен сөз байлығы азаяды. Айтылуы тиіс болған оқиғаға байланысты сәйкес келетін сөздерді таңдау қабілеті зақым көреді. Осының салдарынан хикаяттар өте радикалдық бағытта өрбиді, я болмаса жарымжан бір нәрсе болып туады. Үнсіздік, күндердің бір күнінде дауысқа айналуға рұқсат алған кезінде неліктен осыншама жыл бойы үнсіз қалуға мәжбүр болғанын мәселе қып көтермейді..."